The Strangers



Huvvaligen! *Ryser*
Jaa, ja började som vanligt i min egen soffa och avslutade under Patriks täcke, under hans ben i hans soffa. Nä usch va jobbigt läskigt! :)
Men den var lite seg på att komma igång. Jag vill gärna ha skräck från första framen till den sista...
Här tog det en halvtimma innan nått hände. Men visserligen hade man då glömt att förvänta sig skräck så det kom som en överraskning! ;)
Men jaaa, en skräckig skräckfilm.

Idag har vi Clints dop.
Ska börja ta och göra mig iordning..
Har börjat tjaja till Patrik för flera veckor sedan..
"Har du koll på dina kläder till dopet? Du vet väl vad du ska ha..."
Till svar har jag bara fått:
"Jajaja........"
Halv sju i morse säger han att han inte vet vad han ska ha. Senast igår frågade jag om kläderna.
Nu vet han inte vad han ska ha. Och vet ni?
Det skiter jag i. Han får gå hur fan han vill.

Nu ska jag och gumman göra oss respektabla.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: sanna

Nix, ingen krypning ännu. Han har börjat rulla runt för 2 veckor sedan och liksom trycker som bakåt och snurrar och har sig. Men vi väntar med spänning . . . Håller man emot mans fötter så gör han nästan någon slags kryprörelse :)

Hmm, får hoppas att det är som för Elise, och då får Noah bannemej börja krypa NU! Det är så jäkla hemskt med sömnlösa, psykande nätter :-O

2009-03-22 @ 09:21:17
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Milla

Den filmen är verkligen jätteläskig!

2009-03-23 @ 22:13:34
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0