Tack Patrik...

... Efter ett misslyckat sjuttionde försök att få i Elise kvällsvällingen (vilket vanligtvis är hennes favvomål) så gav jag upp. Gav henne en godnatt puss och gick ut ur sovrummet. (Till min lycka så tappade hon bara tutten en gång...)
Kommer in i TVrummet och känner mig helt slut.
Först är hon sjuk i några dagar sen efter det så börjar nån sorts tvärtemot-allt-som-tidigare-varit-dagar.
Helt slutkörd landade jag i soffan och gnällde till Patrik.
Gick på tossi och kommer tillbaka..
Då har älsklingen flyttat dynorna och gjort plats åt mig bredvid honom i soffan.Ger mig styrkekramar och killar mig på ryggen... (Finns det nått bättre?) Masserar mina trötta ben och killar mig i håret...
Så sköööööönt.... Tack älskling...

Nu är det Cold Case som gäller på 9an....

ColdCase_5x02.jpg Cold Case 5x02 picture by OdRodyssey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0