Stallet i em...

Jo Sara... Jag är gaalet nervös. Jag känner på mig hur detta kommer gå. Vi kommer dit hispiga och nervösa. Skrämmer upp den stackars hästen vi ska rida. Sitter upp i sadeln utan nån som helst kroppskontroll. Med fötter, armar och överkropp flaxandes och fäktandes. Hästen kommer inte förstå ett skvatt av vad som pågår och känner bara hur stel och otymplig man är på ryggen och bestämmer sig helt sonika att släppa av oss. Vilken inte blir särskillt svår. Ett steg åt sidan och vi har trillat av på andra sidan.....


Så kommer det bli.. I can feel it!
Hehe! Ja jag återkommer ikväll med rapport från stallet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! Du ska se att det går bra var bara så lugn du kan och slappna av:).

2009-03-31 @ 12:45:43
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja det blev nästan så.. Stackars Pantern visste inte åt vilket håll han skulle gå men en vinglandes Sara på ryggen, så han tänkte nog i sitt stilla sinne när han travade mot det ca 2 dm höga krysset att nu jävlar ska hon av! Och hoppar då 2 m innan hindret, 3 m över hindret och landar 2 m efter hindret samtidigt som han kickar bakut! Hahah vilken syn, men jag höll mig kvar nöjd

2009-04-04 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0