Spagettiarmar...

Jäklarns... Jobbit att skriva till och med! Hihi! Har varit å trnat med Sophie och Slavdrivaren Ante.. Jessus amalia jag är slut.
Sen tror jag att jag har fått en stroke eller nått. Min Högersida är helt stum.
Klarar jag tio med vänsterarm så klarar jag kanske två med högern... Jag förstår inte.
Är jag så mycket svagare i högerarmen??!! Är det möjligt??!! Någon???!!

Nu ska vi iväg till Rusu och Pekka.... :)

Sen blire Pizzan! :)

Men hörrni, allvarligt.. Emma och Tobbe kanske har nån förklaring till mitt stroke-dilemma..... ???

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 17:05:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0