Sisådär..

Sitter och inväntar Lillebror. Eller jag ska och hämta honom vid kontrollplatsen vid Aitik...
Kul kul! :) Han ska och åka snowboard imorgon på Dundret. Det är tydligen ett helt gäng Törebor som är här och åker.

Sitter och väntar på att maten ska smälta.................................

.....Ett bra tag senare.
Joo. När jag skrev förra inägget så insåg jag att "ojdå, på en kvart ska jag vara i Aitik!"
Innan det skulle jag också hinna tanka! Haha! Det blev lite brådis.. :)

Nu är vi hemma hela högen och Elise har gått och sova.

Jag rullade köttbular till middag för att se om jag kom ihåg vad Andreas lärde mig. :) Det gjorde jag nog för dom blev goda.. :)

Nu har jag tänkt hoppa i duschen och sen är det ju CSI ikväll.

Usch, känner mig inte alls bloggig så jag slutar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0