Såhär blir det

Måste skriva ner det.
Då känns det som att jag lovat någon annan och jag har inte lika lätt för att strunta i det.
Alltså.
Elise kommer vila vid nio, halv tio tiden.
Då ska jag diska.
Efter det så ska jag göra lite frunch.
Efter det ska jag diska undan efter frunchen.
Efter det ska jag börja kolla ekonomin.
Elise eftermiddagsvila blir sen kanske i vagnen så går jag till Apoteket.

Sådär.
Måste spalta upp lite.
Man måste ha koll. Särskillt när våren är här och man måste se till att man mår bra.
När jag har koll på läget, följer mina rutiner så är jag lugn och känner mig duktig.
Då går man inte in i depp-tankar. :)
Tur att man känner sig själv! Haha! :)
Inte för att jag känt av nått, men det är den här tiden som kan vara lite knepig.
Så det är lika bra att jobba i förebyggande syfte!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0