PATRIK 1,5

Poster


Jaaaah!! :D
Precis en sån film jag var sugen på just nu! :)
The white picket fence, pelargoner, svenssons och lite svensk komedi...
En såndär trevlig och kul film som gör dig glad och får dig att må bra.
(Förutom dom bögigaste bög scenerna som jag ännu inte helt klarar av att se utan att rynka lite på näsan... Vet inte varför. Men det bara är så... Av nån anledning!)
Men filmen var verkligen toppen, man blir så glad av den...
Skarsgård är jäkligt himla bra tycker jag. (Passar inte att svära bland pelargoner och grannverksamhet)

Favoriten var snuten på polisstationen med sin säkerhetszon! Hahahaaa!!

Jag ger den faktiskt ett högt betyg. Vet inte riktigt hur högt. Men högt.
Typ... 4,5. Av 5. Jo...


(Mamma! Jag tror att du skulle tycka den var jättebra! Lars skulle nog också gilla med han kommer måste svära lite när bögarna kramas och pussas...Hihi!)

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Jag har den.. åker till stugan nu men är hemma imorgon om du vill se den.. kram kram

2009-03-13 @ 10:54:41
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: trollmor..

ärtkork jag är då.. läser som jag själv vill.. om du vill se den igen.. hi hi.. dags å byta linser... =)

2009-03-13 @ 10:56:18
Postat av: Emma

Hahaha, ja polisen är verkligen rolig med sin avspärrning.. och sen när dom kommer tillbaka och undrar vart Sven tog vägen så tittar han bara precis som att han inte kommer ihåg vem dom är! :p

2009-03-13 @ 13:32:53
URL: http://nutiopa
Postat av: mamma

Tack för tipset... Jag har faktiskt tänkt på den filmen men har ej vågat hyra, vi lyckas alltid ta en S.K.I.T film av nån märklig anledning... Kram på er där långt borta i G-vare...

2009-03-13 @ 15:28:56
Postat av: Anonym

hah, ja, man kunde inte låta bli att rynka på näsan åt bögscenerna.. tänkte när jag såg den att de där är nog inte riktigt nån film för gve-grabbarna som kanske har just lite svårare än oss att se sånt där :)

2009-03-13 @ 16:39:35
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0