Om inte jag fanns...

...Så hade familjen Lundgren kommit till dopet nakna, hungriga, utan present och utan nån aning om var vi skulle dricka kaffe. :)

Jössös. Morsdag borde vara en gång i veckan.
Jag är helt knäckt. Slut som bara den...
Clint dop var jättefint. Elise sjöng vackert i kyrkan.
Slut som fasen kom vi hem men jag fick fint slå på våran lånade Vrålande Dammsugare. Hihi! Gudars vad den tjuter. Men jag kan lova att man är snabb med dammsugandet.
Nån som råkar ha en dammsugare för mycket... En som fungerar BRA? :)


Men nää.. jag är för trött för att blogga...

Mammor är UNDERSKATTADE!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

:-D Visst är mammor många gånger underskattade... Vi klarar många bollar i luften samtidigt ;-) utan gnäll o gap... Kram på er

2009-03-22 @ 14:44:39
Postat av: sanna

Jaaa, håller med. Och det värsta är att det bara är andra mammor som håller med. gah! Varför kan inte män se det uuuutan att man ska behöva beee om uppskattning?? :-O

2009-03-22 @ 15:03:41
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: tihi..

tror faktiskt jag har en till övers.. =)

2009-03-22 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0