Nu har man fått sova...

Så nu orkar jag gå igenom gårdagen.

Ja jag var så sjukt trött igår så jag orkade inte ens tänka ordet blogg.
På tal om det så disskuterade både jag och Camilla om vårat bloggande. Vi är båda i nån sorts blogg-tork period.
Inge kul alls. Jag känner mig som inte nå sugen på å blogga. Vet inte varför men det är väl så i perioder... :)
Hoppas jag kommer ur den snart...
När jag har Bloggtorka så ids jag inte sitta och tvångsskriva. Det blir bara skit av det.
Så jag ska skriva när suget faller på... :)

Iallafall..
Igår var det full upp. Jag satt verkligen inte ner nånting under hela dagen (förutom i bilen när jag var på väg nånstans).
Spaltar upp lite och avslutar med några bilder från middagsbordet..

-Vaknade och tog itu med morgonböket med tösen sen bar det av till Öppen Lek
-Halv tolv promenerade vi till stan och handlade lite mat (Hmmmm... Detta har jag väl skrivit igår redan?? Jo! Om skorna  och det ju... Åh va trög ja e...)
-Väl hemma var det matning av tösen
-Iväg och träna (Körde triceps och ben. Sophie höll på å dräpa oss med en vadövning som fick vaderna att BRINNA.)
-Kom hem och hade precis lyckats kånka upp barn och skor och grejjor med spagettiarmar och ben, när brorsans   kompisar ringer och säger att dom är i stugan och brorsan kan komma och hämta sina snowoardskor. Öppnar dörren  till lägenheten och inser att brorsan inte är hemma. Han hade stuckit på stan en sväng.
-Bär ner barnet (som tydligen gått upp femton kilo under natten) till bilen igen och åker och hämtar bror på stan.
-Håller andan som vanligt när jag kör upp på Dundret. Livrädd för att jag ska råka köra eller kana ner för kanten.
-Umgås och surrar lite i stugan med Töreborna till Elise vaknar i bilen. (Nä ja sitter inte ens ner här heller. Står upp hela tiden med jackan på.... :))
-Hemfärd igen. Lillebror blev kvar.
-Kommer hem och matar fröken igen.... Ringer Anderas och ordnar skjuts åt Lillebror.
-Lägger Elise och vila
-Börjar förbereda maten.
-Camilla ringer på dörren. (Jag ÖVERLYCKLIG för jag visste inte att hon kommit upp ännu!)
-Sen trillar det in lite mer besök. (Ritva och Ingemar kom, sen kom Patrik hem. Sen kom Andreas och Lillebror med Fine   Mario.)
-Matlagningen kom igång på allvar. (Jag lyckades doppa handen i Paltgrytan. Ajajjajajajajaa....)
-Efter maten var klockan JÄTTEMYCKET och det var dags för Elise att sova. Löper iväg med Elise under armen, på med Jamas och i med välling.. Som hon tjorvade med och ville som inte ha.. Skumt.
-Plockade undan i köket och sköljde av all disk.
-I tvrummet sågs Den Rätte för Rosing.. Vilket idiot program.
-21.00 DESPERATE HOUSEWIVES!!! :) (Fast  var det inte ett lite konstigt avsnitt?? Inte helt bra tyckte jag... )

Ja. during Desperate så kröp jag till Kojs. Såg klart i sovrummet och somnade direkt efterpåt.
Fyy så trött jag var...

Idag är det STRÅLANDE SOL och jättehärligt ute.
Ska köra upp lillebror på Dundret och sen ska jag och Elise ta en låååååång promenad. :)
Super härligt! 

 Elise overall in acion! Superfin! :)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0