Nämen hoppsan! *Snubblar till*

"Nämen ojsan!" 
Utbrister jag och Patrik i mun på varandra, när snubblar till över något som ligger och skräpar på en Expert-butik.
 Vi tittar på varann och rycker på axlarna.
En stund senare så har vi en femtiotums plasma på den berömda axeln på väg til Las 33...


Haha! Ja, kanske inte fullt så lättvindligt, men nästan.
Patrik kommer in i TV rummet.
"Hörrö, ska vi hämta en TV nu?"
(Vi har tänkt lägga undan nån månad så vi kan kila och köpa en kontant. Men även fast man har pengarna så blir det inte att man sparar dom....Tyvärr! Vi är kass på spara... Tyvärr!)
"Jaja, klä på dig..." säger jag.
Patrik tittade lite chockat på mig med vågade inte säga nånting för han var rädd att jag skulle ändra mig. hihi!

Så nu har vi värsta FET-TVn. Hehe!
Sa precis till Patrik att vi får hoppas att att Radiotjänst inte kör förbi på gatan. För TVn syns mycket tydligt..
Inte för att vi INTE betalar TVlicens såklart. Nämen visst gör vi det. Abslout. Skulle aldrig komma på tanken att vara olaglig och hålla på med sånna kriminella handlingar som att inte betala TVlicens.
Låtsades åka till Thailand för ett halvår engång för att slippa konfronteras med TV licens. Skrev en lapp på dörren som löd ungefär såhär;

Hejdå alla goisar!
Nu sticker jag till Thailand, är less på kylan!
Hoppas ni har det toppen här hemma,
ska försöka komma ihåg att meila.
Tack Göran för att du vattnar blommorna!
Vi syns i Januari!

Många Kramar //CC.

Och du! Du kan väl gissa vad som visas på min feta 50 tummare i kväll klockan 21.00?!
GREYS ANATOMY.... Missa inte! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Svar NEJ! Fyfan alltså! Ska man måsta hänga på låset på Dollar varje dag för att lyckas få tag i dessa dyrbarheter?? Ha ha.



HA HA, eller så gör man som jag gjorde - sa till TV-licenstjejen att jag är laestadian. "Jaha, får man inte ha tv då"? "Nej, det strider mot vår religion". Då ursäktade hon nästan och avslutade samtalet, ha ha! :)

2009-03-11 @ 19:43:20
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0