Nä fy fasen

Jag är så sur så jag går och lägger mig.
Lagade mat i två timmar och det smakade skit så jag kunde inte äta.
Patrik blir sur för att jag är sur.
Konstigt att jag blir kinkig när jag bakat, städat, promenerat, handlat och lagat skit mat i två timmar och allt jag ätit är en burk tonfisk och en halv mockaruta.
Dessutom frågade jag Patri om vi skulle ha nå folk över ikväll för Earth Hour.
Vi pratade lite om vem vi skulle ringa hit.
Jag upptäckte at vi hade slut värmeljus så jag slängde gumman i säng och kilade ner på affären och handlade.
Kommer hem och Patrik har gått och sova.

Ja. Jag är förbannad och jävligt sur.
Ska gå och sova nu... Ja det är ju toppen.
Sova sur. Då lär jag ju vakna sur.

Tror ni Elise drack vällingen ikväll?
Nä. Fick göra havregrynsgröt och mata henne.



UP YOUR'S VÄRLDEN!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vaknar säkert glad på morgonen... Ett leende från pigan så är dagen räddad... Kram på er...

2009-03-28 @ 21:49:15
Postat av: Ulli

Ja du Catja, det är inte alltid så lätt att få folk att fatta vad som är viktigt...ibland suger det.

Det var då fräckt att sova bort Erth hour:)

hänvisar till min blogg!!

2009-03-29 @ 06:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0