Morgon morgon...

Idag ska jag och Elise ut och promenera. ÄNTLIGEN!!!
Jag har saknat frisk luft under dom här dagarna... Inga promenader, ingen träning och ingen frisk luft! Gaah!!
*Rycker lite i håret* Man blir ju tokig!
Idag ska det bli riktigt skönt att ta sig ut. Vädret ser bra ut också.... vänta!........................Jesss! 0 gradigt ute. Skönt!
Hade gärna prommat till Malmberget men tror inte att pigan är redo för det ännu.
Tänkte promenera på eftermiddagen så går jag förbi badet (AVIS!!!) och anmäler oss till fortsättningskursen.
Hoppas gumman sover då.. Annars blir hon nog himla besviken när hon inte får bada.

Hmmm.. Idag är jag sugen på fisk...

Jaha, gissa vem som bajsat... Hur kan man vara så punktlig?? :)
Som sin far. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0