Men fy fasen...

Ja en promenad i ett Winter Wonderland blev det då.... Hmrf! :(
När jag är längst bort efter strandpromenaden så ser jag snön komma emot mig... SWOOSCH BARA!!
Så stod jag mitt i ett snöinferno! Aaargh!
Jag såg ingenting för det  började tokblåsa.. Och all snö riktade in sig på mina ögon. Så snö och vind så mitt tempo på promenaden halverades tamejtusan! Hehe! :)

Jaah, så jag fick gå hem i snöstorm och skavsår. Ingen bra promenad!

Jojust, här hemma gav jag Elise lite smörgås... Hm. Jaaah.. Hon är nog lite för liten ännu..
Förstår inte det här med att... Eller liksom.. Hon fattar inte att hon ska äta det! :D
Jag försökte visa och lät henne smaka men nä. Hon gillar inte att äta bröd. Hon gillar att banka bröd.
Liksom smeta fast brödbitarna på tallriken och banka sen som tusan. Om mamma inte är snabb så kastar vi iväg tallriken också. Så nä. Mackor får vänta ett tag till.

OVER AND OUT. Dreaming of summer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0