Matbordet ser ut som hiroshima

Ja herrejössös vilken "måltid" jag haft med Elise.
Hon fick iofs i sig kanske tre teskedar mat så det räknas knappast som en hel måltid!
Satte henne i stolen fär det var dag för mat.. Insåg att hon var jättetäppt i näsan så hon kunde inte andas medans hon åt.
Så korkade jag tog fram snorsugen och fixade näsan i matstolen.
Efter det så vägrade hon ju ta emot vad jag än gav henne. Som vanligt trodde hon att det var nått nytt "tortyrredskap"...
Hon spottade ut maten så den sprutade i ansiktet på mig, hon slet och slog på skeden när den närmade sig munnen, hon gastade och skrek och lyckades till och med få tag på tallriken på bordet. Men jag hann fånga den en mickrosekund ifrån att den trillade i golvet...
Har aldrig varit med om värre. Så hon fick inte i sin nånting i princip...
Lade henne och sova så nu sover hon sött.. Hon får äta middag när hon vaknar ist....
Jag är helt knäckt...
Lagar den här jävla fisken i ugnen..
Varför står det inte i receptet att fiskblocket ska vara tinat när man slänger in den i ugnen??!!
Nu är formen helt simmig med galet för mycket vätska, osten i formen har jättefin färg och skulle kunna plockas ut, men fisken är helt rå....
Man skulle kunna påstå att min dag inte är helt perfekt...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0