Magsjuke faran över.

Jahaja! Skööönt! :)
Det var inte magsjuka!
Gick och vilade med pigan och vi sov hur länge som hellst..
När jag vaknade så var det borta! Skönt! :)

Har gjort en snabbkoll på lägenheten, Patriks chef kommer förbi (Inte M.M)
och man blir ju lite sådär.... Ni vet.
Man måste kolla så allt ser bra ut! :) HIhi!
Lite sådär som Bree i Desperate..
Gud va löjligt, men lite sådär är det ju.
Jag vill ju inte ge ett dåligt intryck av våran familj.
Igår när Patrik kom hem så hade jag på mig ett stålmannen linne, ingen BH, inget smink, håret i knut och röda långkalsonger... Hahahahaa!!!
Det var då han sa; Du, min chef kommer imorgon, så du kan väl klä på dig då.
Jag garvade och ifrågasatte om han inte tyckte att jag var het i mina långfilsingar. Hehe!

Men va löjligt det låter såhär... Men är det inte lite så för alla?


Nog vill man väl ge ett bra intryck?

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Nja, jag brukade nog umgås med andra snubbar som Nikkula, Walsås mfl...

2009-03-14 @ 19:07:29
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Sofie

Haha..ja det lät übersexigt skratt



Där ser man...roligt att du drömde om mig..men hade gärna skippat rakbladen i oxfilén :P



Hoppas det gick bra att ha chefen på visit :)

2009-03-14 @ 21:20:43
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Lattepappan

Jo, men det är storebordern, jag är ju 82:a som hans lillebror Niklas :D

2009-03-14 @ 21:47:50
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0