Lulu Carter förgiftar min kväll

Uuuhuhhuhhh.... *Ryser och kalla kårar över min rygg*
Jag gillar inte Lulu Carter.
Men jag säger inte mer än så för sist blev det sån rabalder över mitt inlägg om Lulu so I'll just leave it at that...
Men annars är ju Äntligen Hemma ett toppen program! :)

Var till Kullen och käkade Köttsoppa och jag och Patrik drog en bastu. Guuud så skönt! :)
Elise lekte med farmor medans vi bastade och hon AAASGARVADE när hon släppte dockan på golvet och Ritva plockade upp den igen. Hihi! :) Det var sååå kul! :)

Kom hem och Elise somnade bums när jag lade henne i sängen.. :)
Hann knappt säga klart hennes finska aftonbön... Jepp! :) Du hörde rätt. :) En finsk aftonbön.
Men det är toppen. Bra att ha en sån.. Rutinen i att säga den varje kväll och rytmiken i den skiftar henne genast i Sova-Mode och då är det bara GONATT.

Jag som sagt ser Äntligen hemma. En kopp te och en knäckemacka... :)
Sen ikväll är det Desperate Housewives. Tjohii! :)

Nu ska jag ta och mysa vidare....

hejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lars har precis tänkt samma on LC :-D ni tänker så lika ibland... Kram på er

2009-03-24 @ 20:45:25
Postat av: Ulli Bulli

Gud vd komiskt! Min bästa syster tycker jag och miss lulu är som blåbär, dont ¨know why??;)...fatta vad jag har att leva med..hehe

Jag gillar lulu. Hon gör så snyggt!

2009-03-24 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0