Lite bilder

Hade lite bilder i telefonen som jag inte har gjort nått med ännu..
Tänkte att jag slänger in dom här på bloggen innnan jag raderar dom ut telefonen. :)

 
Lillebror utanför polisstationen när vi skulle göra ett pass till syrran.. Hehe!
Hon såg ut som en styckmördare på fotot! Hihi!


  
Elise får godis av mormor och bonus morfar.. :) Syns det att hon gillar det? :)

 
Moster håller upp Elise så vi får bild på hennes hårband! :)
Vi har en massa problem med Elises hår som hela tiden faller i ögonen på henne! Hehe!

 
Elise i mormors kök!

 
Styckmördaren på väg in till Polisen... Hehe! :)
 
 
Elise på shoppingrunda... Här i Smedjan..  
 
Robin med gammelfarmor... Sötisen! :) Världens bästa Extra Fammo! :)
 
Robin med Mamma Jennie! :)
 
Patrik och Elise ser TV  
 
Elise provar en keps på HM på Storheden... 
  

 

Patrik var HET en morgon, hade lyckats tuck in T-shirten i kalsongerna... Hehe! 
You sexy little thing!  ;)
 

Lilla sjuklingen...... :( 
  

Elise hittar leksaker på ToyRus! :) Måste jag tillägga att den lastbilen nu är hemm hos oss? :)


"I´m in heaven...."
   

Moster och Morbror väntar på hissen i Smedjan.
Elise försöker få konakt med ALLA som går förbi! Sötungen...



Jaja, det var det! Dom kom i oordning men så många kort orkar jag inte börja peta med när jag har smink som ska läggas, tänder som ska borstas och kroppen ska kläs på..
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nååh vad ynklig hon såg ut på bilden där hon är sjuk :( stackarn!

2009-03-17 @ 14:36:41
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0