Jag hinner inte meeeeeed!!

Jag babyproofar i hundranittio men jag hinner inte med!!
Fasen hon kryper ju inte ens ordentligt ännu men nog fasen är hon överallt! :)
Jag har hunnit ta bort säkert trettio saker från henne som hon tagit från under bordet (medans jag rensade under bordet). Sen har hon hunnit till kablarna till datorn, till dvdn, dvd filmerna, till den stora blomman och blomjorden, till eluttaget bakom tvn, till lyktan med småstenar och ljus, hon har också lyckats kila fast sig mellan bordshyllan och soffan!!

Hur ska det bli när hon kan krypa ordentligt??!

Nä jag måste fortsätta proofa här.....
(WOW, just nu leker hon med en LEKSAK. Det har inte hänt på hela morgonen!)

Gällivare mammor!! Var hittar jag sånnadär "pluppar" att sätta i väggkontakterna här i stan?

Kommentarer
Postat av: gällivare mamma

kolla på Eriksson center där har dom en del babysäkerhetsgrejjor, annars har dom väl på Brio, men vet inte om dom har öppet nu, dom skulle ju bygga om.

2009-03-11 @ 10:30:04
Postat av: Hägern 29C

Kolla Eriksson center o brio...Jag har själv aldrig haft nå pluppar i mina vägguttag. Min son har aldrig brytt sig om o pillra i dom...Tur d! Ha det bra! /Sara

2009-03-11 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0