Inte helt frisk

Nä usch, känner mig hängig och svettas till  och från hela tiden. Sådär matt.
Kan visserligen ha å göra med Elise tjorvande inatt och därmed min avsaknad av sömn. Klockan halv fyra i morse klev jag tillslut upp och kokade lite te och såg TV. Lill bruden tjorvade i över två timma i sträck. Måttligt road var jag.
Så jag är lite sur på henne.
Till råga på allt ringer Patrik och väcker mig på morgonen "Har du fått sova nånting? Elise tjorvade riktigt mycket ju..."
Varför ringa och väcka mig för att säga det??!
Jo det visade sig att han var orolig att det drar i Elies säng från balkongsdörren. Han trodde att hon skulle få lunginflammation, eller hjärnhinneinflammation! Hihi! Gullisen.... Har babblade i hundranittio och avslutade med
....Fastdetärjuklart. Dom överlevde ju förr i tiden. Och dom isolerade nog inte så noga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0