Ingen Choklad, däremot kaka..

Nä de blev aldrig nån varm choklad! :)
Ritva och Ingemar ringde och kom sedan på kaffe och hade med sig bulla, MUMS! :)

Nu sitter jag och slöar vid datorn.. Funderar på vad jag ska göra.
Känner mig ärligt talat helt knäckt. Är så trött så ögonen vill bara gå igen..
Har känt såhär i några dagar åsså frågar Ingemar mig ikväll
"Jahaa... Har du känt av Vår-tröttheten nånting?"
Jamen fasen det har jag ju! Det är ju det som pågår!
Hade tänkt se THE YES MAN idag (jo, nä jag sov ju liksom igår, Patrik hade sett trettio minuter av filmen sen kom han och lade sig! :)) men skippar nog det.
Kryper kanske till kojs bredvid min alldeles underbara, goa, mysiga och älskade lilla unge och ser på lite CSI.
Sounds like a plan....

Ska ta och tvätta av mig sminket och borsta piggarna.
Ajj,  tandköttet är inflamerat på ena sidan så jag är helt öm...
Är såklart manisk igen med mina Plackers igen då... Så det borde gå över snart! :)

Nä hörrni.... Sov gott åsså syns vi på Öppel lek imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0