Hon den blonda på Dressman och skojakten fortsätter...

...Är världens gulligaste!! :)
Var in där och köpte två skjortor och en tröja till Patrik och hon var supergullig. Elise blev stormförtjust i henne också och skrattade så fort hon såg henne.
Efter Dressman gick vi på Lindex och köpte en farfars-skjorta till mig och när jag står i kön så kommer hon och ställer sig bakom mig. Vi stod och pratade när hon plockar fram sina 30% rabatt lappar från Lindex varpå jag utbrister
"Men justja, jag har ju sånna hemma.. Tusan att jag glömde dom!"
Vad gör hon då??! Jo hon ger mig sin 30& på ett Damplagg! (Hon köpte själv kosmetik)
Fatta så söööt! :)

Jah, hon var himla gullig!
Till skillnad mot min dotter. Som (förutom vid kontakt med den rara blonda) skrikigt oavbrutet på stan. Hon har varit så sur och bara gnällt och gnällt så fort jag inte haft henne i famnen. Aaargh!

Var in på Granngården och skulle kolla skor.. Ett par fina Mountain Horse dojjor såg jag men jag har inte tänkt köpa dojjor för 800 innan jag ens bestämt mig för om detta kommer bli varaktigt. Elise kanske är allergisk å då kan jag ju knappast fortsätta! Men så promenerade vi till Sara och hon hade varit där och hittat jophurs för 200! Hah! Så jag ska tillbaka när Elise vaknat från vilan och köpa dom! :)
+Att jag hittat stövlar på Tradera! :) Ska hålla lite bättre koll på budgivningen idag! :)

Jag längtar till tisdag och det pirrar lite i magen. :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hmm kanske kan ha det i bakgrunden när jag fixar mina naglar!! Fressten, gå in snart i min blogg o rösta på vilken färg på nagellack jag ska ha =)

2009-03-27 @ 17:02:57
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0