Hemfärd idag

Jajaa... nu har vi vaknat. Elise har sovit hela natten utan en enda nappinsättning! :) WOW!
Sååå skönt! :) Men då har hon vaknat klockan sex i morse ist... Men det gör inget. Jag har fått sova... Mmmm..
Tösen fick bada i diskhon igår kväll och busa lite. Så jag antar att det är därför hon sovit så gott! :)
(Bilder imorgon...)

Just nu sitter Elise och ser vasaloppet i TV rummet med mommo.
Jag sitter och bälgar i mig kaffe. Man blir seg att att få sova utan avbrott.
Patrik ringde iofs och väckte mig men det var redan vid halv elva tiden. Somnade till nån film på tvn. 
Har ingen aning om vad han ringde och surrade om... Minns faktiskt inte alls. vad det var.. Hmm..

Träffade brorsans tjej igår. Toooook sööööt!! :) Jättegullig tjej.  Hon heter Cassandra. Samma som mammas och Lars hund. Hihihiii!!

En annan som var himla söt var Boiboi... Åååh! Så liten han var.. :) Mojjan och Burra hade ju gofika som vanligt. Om jag tyckte att jag var bullmamma så är der ingenting mot Mojjan. Hon är världens bästa bagare. Hon och hennes mamma.

Nu ska jag ta och slänga mig i duschen och börja packa ihop våra prylar. Dom ligger över hela huset utspridda. Ska bli spännande att se vad vi glömmer denna gången. Varenda gång jag åker hem härifrån så glömmer jag nått.
Sist var det ju mina täckbyxor. Som jag inte skulle ta tillbaka för jag skulle köpa nya.
Men men... Nu har jag dom igen. Hah! Jaa.. Man prioriterar bort sig själv när man blir mamma.

Nå hopp i duschen jag lider av Flottig-lugg symptom. Det VÄRSTA som finns.
(Händer att jag kastar luggen i handfatet och kletar med schampo bara när man är in och kissar. För ser den flottig ut MÅSTE jag tvätta den... )

*Springer redan upp för trappen med schampo i handen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0