Gooo Morrrooon! :)

Jees, en riktigt fin morgon! :) Solen skiner och Elise surrar på som bara den här.:)
I morse har hon sovit en timma längre än vanligt.. Skönt skulle man ju kunna tro va?
Jo, men då är ju saken den att jag vaknat vanlig tid och legat vaken och undrat när hon ska vakna.. :) Typiskt!

Idag ska vi ut i solen på promenad.. Skönt. :)

Halv tre ska jag ringa stallet... Blir nog provridning på tisdag! :) Tjihooo! :D
Fasen va kul.. 
Ju mer jag funderade på ridningen igår desto klarare blev jag på att jag nog kommer börja. :) Guuu va roligt!
Tänkte från början att jag inte har tänkt  lägga ner så mycket pengar på det, men vet du! Jag SKITER i vad det kostar.
Patrik är så glad och stöttande också. Han satt och funderade igår och säger
"Jaaah, det blir nånting du gör helt för dig själv. Du har inte gjort nått för dig själv på jääättelänge ju!"
Jo fasen va kul.... Längtar! :)

Patrik har ju gått på jobbvecka nu igen. Saknar honom här hemma idag.
Men men kommer ju ikväll...

Nu ska jag ta min kaffekopp å se nyheterna på tio minuter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt riktigt. klart du ska göra något för dig själv! :)

2009-03-26 @ 10:48:31
Postat av: Sussie

föregående postat av moi.

2009-03-26 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0