God morgon världen

Idag har vi haft en mys-morgon. Patriks första dag på ledigheten och vi har druckit kaffe/välling i sängen och sett nyheterna. Kramats och busat med Elise....
Elise lyckades för andra gången i sitt liv kräkas i pappas mun....
Mohahhaa!! :D
Patrik hann nog precis i sista sekund knipa igen munnnen. (Hon som dessutom blivit så stor så hon kräks inte mer.) Hihi! När jag torkat av hans mun så frågar han:
"Hur många gånger har det hänt dig Catja?"
Ingen! Hahahaa!! :)
Men pappa busar lite mer våldsamt än mamma.. HIhi!

Igårkväll när jag var och tränade ringer en stressad Patrik.
Då hade Elise lyckats äta på nått äckligt för hon grimaserade. Patrik hade fått lite panik när han inte visste vad det var så han hade tagit in henne i badrummet och sköljt och tvättat hennes mun. Sen hade dom satt sig i soffan och pusta ut.. då hade pigan spytt ner hela sig själv och Patrik. Patrik hade försökt fånga spyn i famnen och springa in i badrummet. Klätt av sig själv (spya till kalsongerna) och Elise. Medans han klär av sig själv kryper Elise ut ut badrummet snabb som en vessla lär hon ha varit (tror inte riktigt på det)... :)
Sen när han ska ut och söka henne så är hon bakom dörren och klämmer fingrarna så hon skriker i högan sky!
Hahaaa! Han var bra stressad när han ringde...

Nånå, nu sitter dom här i soffan och myser. Idag tar vi nog promenad.... Kanske förbi Ante och Sophie..
Vi ser ju... 
 
Men först ska jag klä på mig. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo lilla grey har alltid varit jobbig :(

Leon är döpt.. här var det tvärtom, jag som ville döpa men inte Anton.

När blir dopet?

2009-03-19 @ 08:26:49
Postat av: Tessah

ha ha jadå jag satte på mig tjocka handeskar höll bara på att svettas IHJÄL men annars var de skönt haha. :)

2009-03-19 @ 10:49:19
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0