Förbereder mig på en natt utan sömn igen....

... Ja. Varför tusan har hon börjat sova så dåligt?!
Hon vaknar hela tiden.. Inte alls att hon grinar och gråter och strular länge. Nej inte alls!
Men hon vaknar och gnäller lite tills man kliver upp och ger henne tutten och vänder på henne lite. Då somnar hon om igen efter lite gnyande.
Ja, jessus det hade kunnat vara mycket värre. Men det spelar som ingen roll.
Det som är jobbigt är att jag inte får sova. Jag blir ju väckt likförbannat. Vare sig hon gråter eller inte...

WHY? Har dom sånna här perioder eller? Störande.....
Inatt har hon vaknat minimum en gång i timman.... Urk!
Man blir ganska slut.
Men som sagt. Det kunde vara mycket värre!

Kommentarer
Postat av: Danni

Välkommen in i gänget.

Tänk att Alvin började med det när han var 6 månader. Och här för nån natt sen så var det första gången han INTE vaknade!!

Kände mej som en ny människa...!

Men det har mest troligt att göra med att hon kanske börjar krypa och vara mer aktiv...

Hoppas du får sova i natt!

KRAM

2009-03-07 @ 21:16:28
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Emma

Leon har också gjort det i en tid nu. Jag vet inte alls vad det beror på. Det kanske är för att dom börjat drömma så mycket?

2009-03-08 @ 08:12:03
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0