Feber

Japp, det blev inge träna, ingen husvisning eller apotek sväng för mig! (Beställt hem apoteksvaror)
Lill gumman har feber nu också.. Hon ser ganska hängig ut faktiskt.
Nu vilar hon.. Jag ska ta och diska bort berget så jag sen kan bädda i ordning en sjuksäng i TV rummet där vi bara kan mysa och vila hela dagen.
Hoppas hon snart blir bättre. Usch va hemskt det är att se dom små sjuka! :(
Jag är ju såklart hur pigg som helst, bortsett från lite känningar i halsen. Men det känns knappt..
Lill gumman....

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det hemskt? Man blir så nojig också..

Leon har ju aldrig varit sjuk förut, så jag vet inte hur man ska hjälpa honom. Leon vägrar dricka och hans feber har gått upp till 39,5 :(

2009-03-12 @ 14:04:15
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0