FANTASTISKT!!!!

Åhhh så roligt vi haft!! :D
Så galet kul så jag har skrattat hela dagen! Förutom en sväng när jag vaar lite rädd i backen... Hihi! :) Men guuud så kul vi haft!
Åkte två åk i barnbacken och sen drog vi igenom backe efter backe! :) Den branta delen av fjällbranten körde jag dock inte... Nänä, nån måtta får det vara! Hihi! :)

Nu har vi kommit hem efter slalomåkning hela dagen, sen middag hos Ritva där Elise varit under dagen.
Efter det drog jag och Sophie och träna.. Körde rygg å axlar.. Aaah, mina axlar är heeelt slut! :)

Hämtade sedan resten av mitt crew och åkte hem.
Nu ska jag duscha och invänta Andreas, Camilla, Felicia och Rebecka.. Vi ska ha spelkväll! :)

Imorgon sätter jag in en massa bilder från idag.. Superfina bilder har vi fått! :)

Måste kila, dotter låtsas grinar på golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0