Jaha.. Jag kommer inte på någon rubrik

Hihi! :)
Ja, idag har vi varit i farten igen! :) Full rulle hela dagen..
Men först får du se en bild på hur vi gjorde med sängarna... Verkligen toppenlösning!
Patrik sa idag också "jag har funderat på detta... Detta måste vara den ultimata lösningen. Hon har sitt eget, sin egen säng. Men den dockar till våran. Precis som det alltid kommer vara med allt. Hon är sin egen person som lever sitt eget liv, men hon kommer alltid att ha nära till oss. Hon dockar hos oss. Hon är med oss, men i sitt eget... Förstår du?"
Och ja, klart jag förstod. :)
Såhär ser det ut!

Hihi! Se ni Elises huvud sticka fram där, hon låg och sov när jag fotade!

Jaha, idag har vi alltså varit på ett nästintill folktomt ÖL. Jag tror det var fem barn där..
Igår var där säkert trettio barn... Snacka kontraster! :)
Dessutom var en "fröken" bort också.. Magsjuka. OH NO! Jag satt och pratade med henne massor igår....
Jeeeesuss... Bara jag slipper kräksjukan.

Efter öppenlek så skulle vi ha promenerat till tant Rebban och fikat men hon var inte hemma tyvärr.
Så vi gick hem och terroriserade pappa ist och gjorde en gipsavgjutning av pigans hand. Bökigt värre måste jag säga. Patrik hade räknat ut problematiken i ett tidigt skede av processen.
"Tror du att mitt barn kan sätta ner handen i lera och hålla den still?!"
Svaret är NEJ. Det kan hon inte! :D Men det blev en hyffsad avgjutning iaf! :)

Efter det var det fika med Ante och Sophie med barnen på Vetehatten innan vi drog till Coop och handla.
Vi lyckades även få tag på våra favvo våtservetter på Dollar! FINALLY!! :)

Kom hem och började pyssla med Elises lekmatta som vi sagt att vi ska pynta.
Det tog ett tag men äntligen tog vi tag i det...
  

Och resultatet blev detta!


Betydligt mycket bättre än tidigare! Elise gillar att plocka lös figurerna och tugga på dom...

Jag har också hunnit med ett JOBBIGT pass på gymet.. Sophie var en liten tränings Hitler idag.
Behövdes.... Hehe!
Sådär skönt mör i kroppen är man nu...

Elise ska bada på en strax och sova på en timma..
Sen är det dags för mamma att ta en lååång dusch.
....Och ni glömmer väl inte

Ikväll klockan 21 såklart! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Gud så söt hon är erat lill-troll :)



SHIT! Måste till Dollar. De där jävla våtservetterna har ju varit slut hur länge som helst ! !

2009-03-10 @ 20:27:04
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0