Dundret

Ja fy fasen, slalomåkandet igår gick fasen mycket bättre än väntat! :) Mina två första åk ramlade jag inte en enda gång! :)
Inte förrän vi avancerade i backarna så blev det några vurpor. :)

Gänget lurade mig in i en gaaaanska så brant backe där det var nära att jag vägrade åka. :)
Men jag tog mig ner och när spänningarna släppte så kom en liten tår också! Hahahaa!! :D
Men vi åkte upp igen och då gick det genast mycket bättre! :)

Nå här kommer bilder från våran superhärliga dag! :)

     
Ante och Felicia... Patrik hjälper mig med pjäxorna...  Haha! Här skriver jag under papret där Dundret frånsäger sig allt ansvar i mitt åkande.. Hihi! 

Väntandet i liftkön blev ganska långt så vi passade på att ta lite FÖRE bilder.. :)
   

I liften kan man få lite bilder också.. :)
Jag och Camilla fokuserar hårt så att vi inte ska missa liften.
Patrik och Andreas tar Snyggo-bilder i liften. ;)
Vi skrattade ordentligt år Guldtand och Snusläpps bilden.
Dom ser ut som ena riktiga Hillbillys! :)
 

Väl uppe i barnbacken började mitt åkande. Här ser ni några av mina första inte alltför graciösa svängar! :)
   

Men efter två åk i barnbacken åkte vi till toppen och åkte soldalssvängen. :)
Där uppe tog vi några riktigt fina bilder! :)
   

Det var också under detta åk jag drog lite ofrivilligt OFF-PIST. ;)
En unge åkte förbi mig och skrattade åt mig!
Vah?!
"PATRIK åk ikapp ungen och dränk honom i snön!!!" Pekar vildsint på den lilla knatten.

Felicia och Andreas väntar där nere. Komigen nu! Hejjar dom...

Väl nere igen var det dags för lite fika.
Då träffade Anki och Lasse med Kidzen. Men jag tror inte att vi fick nå bilder på dom...
Näe... Hm! Trist! :(
Här är vi iaf.
  

Ut i backen igen och nu var det dags för killarna att Stajla lite för oss tjejjor! :)


  
  
 
Jaaah, det gick ju inte så jättebra hela tiden.... Hehe!
Men nångång fick dom till det! :)
Som här till exempel.


Jaaah, det var våran dag i bilder.. :)
Superkul hade vi. :)
Nästa år blir det garanterat årskort för oss i backen. Så kul!

Kommentarer
Postat av: Sus

Åååååh vad mysigt de ser ut :)

2009-03-06 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0