Blev inga Abborrar...

Trist. Men ingen firre. Imorgon kanske.
Vi har tänkt ta oss ut hela konkarongen på isen imorgon (om vädret tillåter)...

Men vettni. Jag tror jag har tappat mitt bloggsug helt och hållet.
Menh! *Står förvirrad och bara stirrar*
Vad ska jag göra nu? Jag måste nog bara sluta... Eller....
Neeee, det kan jag ju inte göra. Jag bloggar ju.. Så jag kan ju inte bara sluta..
Värsta seppisen känner jag redan.. Bara vid tanken på att sluta.

Vet inte vad.. Men jag känner mig bara så oinspirerad...
Det kanske kommer tillbka. Kanske inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får ju inte sluta blogga!!

Jag får också sådär i vågor men oftast kommer blogglusten tillbaka :)

2009-03-23 @ 17:55:25
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0