Bestiga diskberget

Vi har det största diskberget nnågonsin i köket... :( HATAR DISK!
Vi har ju en fin diskmaskin också... Men vi har inte kopplat in den ännu. (Idioter.)
 
Jag har gått runt och städat, plockat, tvättat, dammsugit, sorterat och rensat i skrubben...
Har som hoppats på nått vis att disken ska försvinna. Men den gör inte det.... :(

Just nu undviker jag köksdelen. Jag undviker att gå in dit...
På 45 minuter måste jag å igenom där igen... Ska in och hänga tvätt i Kottes rum.
Oh-no. SKa nog försöka tvinga Patrik att diska.... Jag vill verkligen inte.

Vi har tänkt käka pizza till middag..Hmm... Gott! :) Men Ooo så onyttigt.
Men men, vi har båda längtat efter pizza nu.

Det är ganska lustigt... Vi tänker samma tankar jag och Patrik.
Jäkla ofta till och med. :) 
Det är ganska skönt... Man beghöver som inte prata så mycket onödigheter då.
Man kan prata om roligare saker ist. :)

Patrik pratade till Elise här en morgon (var det i förrgår kanske) i sängen.

"Nä Elise... Vi måste se till att mamma får samma efternamn som oss..." 

Sötis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0