Är inte söndag en TV-dag??

Men är det inte så?
Söndag sitter man väl hemma på kvällen och tar det så lugnt man bara kan innan jobbet igen på måndag...
Visst då? Visst gör man det?!
Oftast så ser man ju TV alltså...
Så jag skulle vilja påstå att söndag är egentligen den ultimata TVkvällen.

Men det är den inte om man tittar på TV tablån!! :-O
Jag fattar inte, hur kan man bara ha SKIT på TVn på Söndagar??
Det enda vettiga i kväll har varit Djursjukhuset på 1:an och Vad blir det för mat på TV4+....
Och ja, jag tror inte att allt för många skulle tycka att det var bra TVprogram.

Vad ser du på Söndagar??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söndagkvällar med 5:an!

Kl 18 One Three Hill

Kl 19 Gossip Girl

Kl 20 Wipeout

Kl 21 Sanningens ögonblick (inte för att det är nåt jag följer...)

KRAM

2009-03-08 @ 21:01:52
Postat av: sanna

Wipeout var jävligt ballt :D

2009-03-08 @ 21:33:49
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju wipeout,parlamentet,sanningens ögonblick, herre på täppan och beck :D

2009-03-09 @ 07:53:37
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Anonym

one tree hill,merlin,the hills.

2009-03-10 @ 07:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0