Alltid retar det någon...

Nu har jag dammsugit- För jag är världens renaste.
Nu ska jag bädda sängen- Där jag också presterar bäst i hela världen.
Sen ska jag nog strunta i att sminka mig- För jag är absolut snyggast så smink behövs inte.
Sen ska jag fixa håret- Vilket är blankast och vackrast i sverige iaf.
Sen ska jag också krama min dotter- För jag föder fram världens bästa barn. (Tillsammans med världens bästa kille såklart... Snygg är han också! By the way, han är min!)
Sen så kommer jag och skriva lite blogg idag- För jag är ju världens bästa bloggerska.
Alla stavfel jag gör- Är genomtänkta och innehåller en hemlig kod.

Jag och Albert Einstein är kusiner. Därav min intelligens.
Moder Teresa är min moster. Därav min godhet.
Dalai Lama är min bror. Därav den extra visheten.
Marilyn Monroe är min syrra. Därav mina good looks.
Mina bästisar är jäkligt många och jäkligt snygga. Därför är jag bara bäst.

Hahahaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad vi är underbara vi narcissister! (hur de nu stavas, men de spelar ingen roll för bäst är vi ju ändå)

2009-03-14 @ 11:03:32
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, du är ju en sån som är naturligt snygg utan smink ; )

2009-03-14 @ 12:50:34
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0