AHA upplevelse under baket...

Jaha, jag har bakat för ovanlighetens skull. Bakat andra varvet Moccarutor och Kolakakor.
Jag har gort två fantastiska upptäckter.

1. Jag har byggt en egen matberedare.

Hihi! Klämde bara fast vispen och bunken med prylar! :) Så fick jag händerna fria! :)

2. Andra upptäckten var inte en positiv upptäckt. Efter att ha bakat Kolakakorna för andra gången så insåg jag som den ovana bakerska jag är att jag misslyckats med förra satsen! Hahah! Fatta att jag inte insett att jag misslyckats med dom förra kakorna! :)
Här ser ni skillnaden. Den till vänster är naturligtvis den gamla misslyckade. Den till höger är dom nya! :)

(Du kan klicka på bilderna så blir dom stor! :))



Jag och Elise satt/låg och fotade oss häromdagen...



KOLLA VILKEN HY JAG SER UT ATT HA!!!! WOW!!! :) Jag ska börja promenera omkring lite överexponerad jämt så ser jag ut såhär! :) Var tvungen att lägga upp den här bilden eftersom min hy ser flawless ut! Hehe!

Kolla här nere! När jag och Elise busade på golvet så tog hon ett fast grepp om mitt huvud och vred det bak och gav mig en blöt puss på kinden! ♥♥♥

Blev galet suddig eftersom det gällde att FORT få bilden tagen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina goa tjejer :-) Vi ses snart.... Puss o kram

2009-03-29 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0