Vad hände?

Ja jag vet inte riktigt vad som hände när jag inte bloggade mer igår. Skumt! :)
Idag verkar det bli galet fint väder igen.. skööönt! :)
Idag har jag tänkt..... gissa vad?..... Städa ur bilen! Haha!
Inte blev det gjort igår inte. Snacka om att man känner sig själv. Hehe!

Igår kom ännu mer glada nyheter.. :) Jessus, vad det händer grejjer!

Funderar på att sticka på utebadet idag i Malmberget. OM det nu blir så varmt som dom lovat.
Det hade vart kul å bada med tösen...
Men vi får se.
Känner mig lite ofokuserad.. Beror nog på att jag inte hunnit fylla upp koffeinnivån i kroppen ännu.

Vad gör ni ida?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag jobbar o tänker på er där långt borta i G-vare... Puss på er

2009-06-30 @ 08:45:10
Postat av: Sussie

Utebadet.. Kul! :)

2009-06-30 @ 10:41:44
Postat av: Madde

Ny vaken.. ska och hämta ny soffan.. sen glassa i solen... hihi

Härligt med ute bad..hoppas de blir så varmt så ni kan fara

2009-06-30 @ 10:54:29
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Åh jag vill också på ute badet :) men dom tar dyra pengar för ingenting tycker jag.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, vi har varit ute och lekt på morgonen, nu sover Leon.

Kanske åker till stan om jag orkar. Annars behövs det städas här :p



2009-06-30 @ 11:02:20
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: håpeh

LAV JO;-*

2009-06-30 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0