Vaaarmt idag med!!

Jättevarmt och skönt. På  med kjol och T-shirt invänta Andreas åsså ska vi alla gå ner till hundutställningen.
Ska bli spännande å se vicka vovvar man får se... Imorrron klockan halv åtta ställa Mario. DET ska bli spännande å se hur det går för honom denna gången...

Jag känner att nu när det är sommar har jag lite sommartider här på bloggen.
Man är ju ute så mycket så man har inte tid eller möjlighet att blogga. Men konstigt nog blir jag inte brunare.
Man kan ju inte direkt sola med lillisen. Man har inte tid.... NÄSTA sommar så sätter hon ju inte allt i munnen så då kanske man kan få lite färg.....

Nu orkar jag inte blogga mer.... Jiiiises jag får ont i händerna av att skriva. Snacka om att man blivit förslappad i bloggmusklerna! Hehee!


Kommentarer
Postat av: Catja

Har inge batteri i kameran så jag kan tyvärr inte fota.... :(

2009-06-27 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0