Studenten

Här är han!

Ja, han den hukade i mitten! Det är han som är min lilleprrooorr! För han har tagit studenten.....
Eller kanske man skulle ta-tu-mma på The white stripes istället. Det var tydligen det som var temat på hela kortegen. :)
Kul såg dom ut å ha!


Hannah (syrrä) och Krille väntar på prorssan.


Elise satt nyvaken och stirrade chockat på allt folk.. :)


Fyra generationer... Mommo å moffa är så galet roliga! Jag skrattade mig halvt fördärvad under helgen... Hehe!

Efter student fikat så försvann brorsan... Syrran hittade honom på sitt rum såhär...

Haha! Förstod det... Tidigare hade jag pratat med honom i telefon så sa han; "Jag har spytt, säg inget till mamma!"
Men inte skulle det vilas länge inte, en halvtimma senare var han på väg ut på fest. Kom åter klockan fyra på morgonen när han klampar in i mitt rum (hans egentligen) och börjar referara kvällen med en hög stämma..
"Men Schhhhh! Gå ut! Gå å lägg dig!" Pekade frenetiskt på Elise.
Haha! Svammelgubbe... Hihihhiii!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är tufft att ta studenten ;-)

2009-06-16 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0