Städmorgon.. Nej! Imorgon var ju det.

Jag har svårt att fatta denna morgonen. Jag hade tänkt städa här lite grand, men så rinde Patrik och sa att han jobbar även imorgon. Så jag tänkte flytta städet tills dess.
Så idag ska jag å köpa blommorna och plantera dom å så.. Ska ut å springa med Rebban också på fm.
Ska se om Ritva å Ingemar kan ha Elisen en timma. Svårt att konka blomjord, blommor och dotter samtidigt. Även löpet kan bli onödigt jobbigt med Elisen med.
Sen var det ju det å städa bilen också... Men det kanske jag bakar ihop med städet imorrn. Åsså ska jag tvinga Patrik att byta olja i den. Jag har tjatat nu ett halvår.

Dom har ju lovat 27 gradet varmt idag. Jasså. Än så länge känns det frostigt ute rent av... Jag tror det inte förrän jag ser det. Hmm.. Om det blir så varmt kanske man skulle dra till utebadet.... Fast man är nog lite för blek och fet för de ännu.
Vi ser ju.

Men usch vad jag bara svammlar här. Lika bra å logga ut å se ifall nån annan skrivit nått vettigare (Det har dom utan tvekan!) i sin blogg.
Hejj!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hojja vad jobbigt :/

Men jag tror inte på att såna barn existerar. De som sover hela nätter, de som alltid är glada och aldrig har haft ont i magen. De föräldrar som säger det förskönar det hela eller LJUGER! Ha ha!

Jooo, men det är ju lugnande att det bara är 15 år tills nästa gång man får sova ut :/

2009-06-25 @ 10:11:36
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0