Söndagen

Jahaja jag skulle ju så stort på tävlingen men icket!
Typiskt nog drog Elise världshistoriens längsta vila! :(
Hon sov i över TRE TIMMAR!! Helt sjukt...
Nu ikväll ville hon ändå inte sova trots att hon bara vilat det där maratonet i förmiddags.
Tillslut tog jag in resesängen in i sovrummet åsså får hon såva (Hahahaa!! Kolla! Jag skrev sova med Å, Hahaa! Jag lämnar det för det var så kul!) där inatt. Då ska vi se hur det går...
Hoppas på att det funkar. Känner för en avbrottsfri natt. Men vi får väl se.

Min bok har jag inte hunnit så långt i som jag viljat... Men Elises tjorviga nätter så finns ingen ork för att läsa. Så fort Elise vilar på dagen så måste jag också sova... Jag ORKAR inte läsa. Borde kanske testa detta med ljudböcker. Hmm...

Jag och Patrik ser den animerade filmen Desperaux.. Hihi! Vi tycker dom är så söta alla animerade små djur! :)

Men nu en liten saga å sen får ni sova så gott! Natta!

Det var en gång en liten tjej.... (Det är en tjej hon har bara inget långt hårsvall ännu som gör det lite tydligare...)


Denna tjejjen drömde om att bli elektriker. Hon var övertygad om att det var hennes öde, då hennes namn också ledde henne mot det spännande jobbet. Hennes namn var EL-ise!
Hon praktiserade sitt blivande yrke mycket. Ibland hade hon så mycket att göra att hon inte hann kliva ur sitt fordon utan jobbade från "bilen"...



En dag kopplade hon ihop sin TV och boxer och hittade sin favvokanal. COM HEM kanalen.
DÄr en och samma reklam spelas upp gång på gång på gång på gång....
Hon kunde inte slita sig... Hon och hennes älgbrallor stpd som klistrade framför TVN...




...Till slut höll hon på å falla ihop av utmattning så hon lyftes upp i en skön fåtölj.
Och om jag inte har helt fel så sitter hon ännu där i sin fåtölj och tittar på COM HEM reklamen..

Snipp Snapp Slut, så var sagan slut! :)
G'natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha vilken bra saga! Du är talangfull.:-)

Ljudböcker är bra... om man vill somna. Jag har provat lyssna några gånger. Inom en minut så sover jag. Och sen vet man inte vart det var man slutade lyssna. Och det blir ett spolande fram och tillbaka så det är lika bra att börja om från början. Så går det några gånger och man kommer aldrig längre än kapitel 1.

2009-06-07 @ 22:06:05
URL: http://camillav.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Hehe vilken fin saga :)

2009-06-08 @ 10:31:07
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hi hi hi , så jävla söööt! :D

2009-06-08 @ 11:28:28
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0