Ryttarmärke 1

Ahaa! Jepps nu har jag det! Hehe!
Alla klarade sig men jag missar festen tyvärr.. Vi hade ju sagt att dom som klarade det ska dra en fest. :)
Men lillebror tar studenten så jag måste hoppa över och hoppa på tåget istället. Nåjaaa..... Får väl haka på på ryttarmärke 2 festen! :)
Jo provet gick bra! Nedsittningen funkade mycket bättre idag faktiskt! :) Gick så bra så jag drog ett varv extra! Hehe!
Carola hojtade åt mig att jag gick lite fel i programmet.
Vaddådådå???!
Hehe! Jo ett varv extra...
"Jo bara för att ni ska se hur fantastiskt bra jag rider!"  *SMAAAAAJL*
Nästa vecka markarbetsprov.
Hade såklart min lilla Lector idag... Usch va mysig han e! :)

Nu hemma och jag och Patrik har syndat som fasen... Käkat varma mackor och väntar på att House ska börja.
Andreas kom precis på kaffe ska va lite social me han! :)

Så natta på er sen.... Hejj! :)

 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Gud va kul att du klara det.. fast deet visste vi ju innan att du fixar allt i din väg.. =) kram kram

2009-06-03 @ 11:28:14
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0