Nytt försök med Vicky christina Augilera... Nä! Barcelona.

Somnade ju sist så nu ska vi se den ikväll ist. Hehe!
Patrik var måttligt nöjd när jag kom hem med den..
"Neeee, va faaan? Nå kärleksdravvel.."
Detta är alltså mannen som spolar förbi kärleksscener i filmerna. När jag upptäckte detta så ifrågasatte jag ju det naturligtvis. Svaret blev:
"Ja, inte fan vill jag se Clint Eastwood hångla!"
Men det visade sig att han inte vill se nån hångla... Haha!
Jaja, okej då... Knasiga älsklingen!

Jag har ätit godis så jag har värsta sockerchocken.
Elise är speedad. Varför vet jag inte. Provade lägga henne men det var omöjligt... Hmm...
Hon kanske har ätit en seg råtta i smyg.
Eller så har Patrik trots att jag sa NEJ gett henne läsk. Hmmm.... Anar sockerkick hos henne.
Karljäkel!

Nå, nu vill jag inte blogga mer. Nu ska jag må illa efter allt godis å sen prova lägga damen igen...

Kommentarer
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

åh, vill med ha godis.... banta suger ;)

2009-06-05 @ 22:23:06
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: madde

Fan vad dyrt.. skojar du med mig 6000..oj oj..

Hur ska ni göra då..??

2009-06-06 @ 02:27:15
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0