Nu blev det kväller. Vaffövaffö vafförårå? (Rumpnissarna)

Ja vafförårå? Jag hade gärna haft denna kvällen om och om igen. Nu dröjder det läääänge innan vi får rida igen. :( trist!
Å det gick ASBRA idag! :) Jag har ju haft problem med att jag inte sträcker på mig.
Så idag klampar jag in i stallen med en rulle silvertejp. Min ridlärare kollar konstigt på mig och jag förklarar läget:
"Jag ska tejpa mig från skuldra till skuldra så så fort jag hasar ihop så drar det i skinnet och jag påminns om att sträcka på mig!"
Hon trodde inte att min idé skulle funka och vi diskuterade detta med Å också...
Men men! Dom dömde ut min ide för snabbt. För det funkade! :)
Efter halva lektionen säger Carola "Men din tejp funkar Catja!" 
Ja, jag tyckte denna lektion och provet gis SVINBRA! Kändes bra... Provet gick också bra och fick hyffsade poäng så det måste ju duga iaf! .... Äsch! Vad jag är blygsam! Det gick helt enkelt SJUUUKT BRA IDAG! 
Trist att det var sista gången. När jag gick in i boxen och tog på Lector grimman så fick jag en avslutningspuss också. 
 En lååång slick. Gosisen... Han var himla dukkti idag! :)

Kolla in nu då, en flottig, ruffsig och trött Ryttarmärke 1 Innehavare.
Om ni tittar riiiiiktigt noga så ser ni en liten pin på min tröja! Heeh!


Nu laddar jag inför House ikväll, Längtar efter en kopp te faktiskt. Känner mig lite frusen.

Jo just! Vi var till lekparken på stan idag en sväng jag och Pigan. Hon blev tokmallig inför dom andra barnen så hon skulle hela tiden. Hon skulle INTE krypa. Jag fick gå och hålla i henne så hon kunde stoltsera runt och spana in alla barnen. :)

Här är en bild på henne med, från i söndags när hon försökte slicka i sig haglet som regnat ner på hennes munkjacka..
Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0