Morgontrött

Je jeeesus va trött jag är! Känner mig jätteseg. Elise har strulat lite i morse. Tror jag varit vaken sen halv fem ungefär! Yey! :)
Damen har också fått sitt första blåöga! Vette fasen vad hon har gjort men hon kraschar ju varannan timma så nån gång har hon donkat i ögat. Eller blåöga och blåöga. En blåprick och lite svullnad...Ehhhuumm.... (Såg ju House igår så)..  Ödem och en blå prick! :) Inte så dramatiskt kanske men men, nu kan hon (om hon skulle kunna prata) skryta om sitt första blåöga.
Mitt kaffe har blitt kallt.....  
Nu är det varmt igen.... :)

Idag måste jag försöka få fingrarna ur och köpa kuvert. Aaargh, jag har glömt köpa det i två månaders tid nu.
Tagit omärkta kuvert från födelsedagskort när det väl blivit kris och brevet MÅSTE iväg.
Fick brev från skattemyndigheten igår också... SUCK. Eftersom Försökringskassan upptäckte att dom betalat ut 1350 kronor för mycket åt mig (EFTER att min årsdeklaration blitt tryckt) så måste det ju ändras i min skatteåterbäring och deklaration. För ja herreguuuuud (dryper av sarkasm) jag har ju betalat skatt på en tusenlapp mer än vad jag ska. Jössös. Behåll pengarna.
Nu ska dom ha nån som kontrollerar mina uppgifter och vad tar det två timmar kanske med en kafferast.
Jaha, dom går back på flera hundra...... Well well. Skyll er själv!
Å jag hinner inte få mina pengar innan midsommar. Bastards! Men jag behöver dom inte förrän till hösten ändå!

Josåattteeeee....
Det ska jag göra idag. Köpa kuvert.
Men sen måste jag nog städa också. Nu minns jag inte när jag gjorde det sist... Hade viljat gå ut å leka med damen men det verkar kallt. Mycket kallt. Men vi ser ju..

Hejj ejj jj j!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, du skriver så jävla kul :)

2009-06-03 @ 11:37:50
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0