Min lillebrors bil vandaliserad

Jag och Patrik gav ju min lillebror en bil i 18 årspresent. Naturligvis inget vrålåk utan en gammal volvo som bara stått ute på våran parkring.
Vi gav den till lillbrorsan som skulle hämta den när han fick körkortet.
Han klarade sin uppkörning igår!
... Men så visade det sig idag att bilen som stått utanför firman (Den förra firman där Patrik jobbade) 
är helt jäkla sönderslagen! Varje ruta på bilen är inslagen. 
Det gäller bara DEN BILEN. 
Ingen av dom andra bilarna som stått där har det gjorts någon åverkan på.

Jag tror ju, har inga som helst bevis. Så det kanske inte är så. Men jag tror ju att det är nån därrifrån som gjort det.
Eftersom det bara är den firman som vet att bilen är Patrik sen innan. Det är ingen bil han kört runt i på flera flera år.
Så nån enfaldig jäkel har gått lös på bilen.

Lillebror hade en toppen födelsedag.
Men hans student imorgon blir nog inte lika kul när bilen han fick nu är sönderslagen.

Vilka jävla idioter...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fyfan vad trist! Vilka jävla idioter det finns !!!

2009-06-11 @ 10:56:32
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0