Midsommar i Piteå

Jepps så blire...
hihi! Man har väl firat en och annan midsommar i Pite men nu är det en annan sorts firande.
Småbarn har väl inte direkt passat in i bilden tidigare! :)

Joooosåatteeeee, vi ska till Ritva å Ingemars stuga. Förhoppningsvis får vi sol. Vädret ser inte särskillt lovande ut måste jag säga. Men man kan ju hoppas..... Hade vart skönt med lite sol. För även om solen skiner i detta kallhål så är det ändå inte mer är 10 grader. Usch.... Somrarna är skit här.
Så det hade vart toppen med sol i Piteå i helgen. Pite är ruggigt fint på sommaren...

PS Jag och Patrik fick en snilleblix om vem som slagit sönder lillebrors bil....
Nån som borde lära sig behärska sig. Fan jag är så sur över det där...
Personen som gjort det ska hålla tummarna för att vi aldrig får veta vem det är.

Jaha, idag blire inte många knop. Hade tänkt hitta på nå kuligt men jag har ett prick-inferno i ansiktet så jag tänkte låta bli å sminka mig och bara gömma mig inomhus. En liten skogspromenad dock så damen får friskluft.


Aaaargh! Jag har en liten dam som vill hjälpa mig å blogga så  nu måste jag sluta.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0