McGyver

Jag har lek Macgyver här hemma.

Började städa och insåg att dammsugarpåsen igen var full.

Skulle byta påse till dom nya jag köpt men dom var fel storlek såklart!

Men fiffiga jag klippte till dom och nu passar dom prima....

Tog även filtret och tvättade det! (Innan jag såg att det fanns ett nytt i paketet med dom nya påsarna)

Nåå så jag tvättade filtret å nu luktar det Comfort.. Mmmm... ÄLSKAR SKÖLJMEDEL!!!

Men så kom jag på att jag ska ju dammsuga nu snart... Å filtret är ju helt blött.

Ahaa! Så på med tratten på hårtorken åsså klämde jag fast torken mellan väggen och byrån å lade filtret på tratten.

Ta-daa! En filtertork som går på medans jag går runt och plockar färdigt! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Fiffigt gumman ;-) Tack för en underbar helg... Puss på er...

2009-06-15 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0