Mardrömsnatt #3

Jepp, nu har hon börjat tjorva för denna natt. Fan....
Jajam då behäver jag inte vara orolig för att råka sova för mycket.

Annars har kvällen varit trevlig. Massa god mat och trevligt sällskap.
Jag blev i lurad världens historia av Peter som vanligt! :)

Nä jag måste gå in och lägga mig å försöka få damen å sova.
Men vettni. Imorgon flyttar hon in i eget rum!
Jag tror att hon kommer sova enormt mycket bättre i eget rum!
Ett test imorrn!
Ska se om nån jag känner har en såndär barnvakt eftersom det är rätt långt mellan sovrummen....
Har du en?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var med om samma bajsöde som du idag! BLÄ!

2009-06-07 @ 08:58:26
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0