Hemma efter stan

Jeees, vart på utställningen å kikat. Övet 1700 anmälda hundar från sex länder... Gaaaanska många.
Funderar på att smita hemirfån imorrn bitti å se när Camilla går med Mario.
Mario är ju världstvåa i juniorklassen så kul å se hur det går imorrn.
Dom kan ju döma lite hur som helst dessa domare..
Det fick jag och Nina uppleva på SSM i Vårgårda för två år sen. Jävla Wienerkorv till domare... ;)

Well, vet inte vad i ska hitta på i em....
Patrik ligger och vilar på soffan. jag känner mig lite vila-sugen jag med men Pigan är i full färd å leker så...
Jag hade behövt diska åsså hade vi kunna planera middag men uuuusch man är inte sugen på mat när d är så varmt.

Elise och Mario spanar på varann här... Elise får gå fram med mig och klappa lite men inte själv. Småbarn ska inte hänga kring hundar. Å då tänker jag på hundarna lika mycket som på ungarna!
Mario har som dom lesta andra hundar kommit på det perfekta vapnet mot små barn.. Man slickar på dom! :)
Han går fram å slickar henne i ansiktet som ett tok. Då sticker hon... Dom e klipska vovvarna. Dom kommer på sina knep som är "legala". Haha!

Nä nu ska jag ta å logga ut igen. Elise tycker jag är tråkig. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer inte ihåg om jag svarade :p

Men vi såg dig utanför gojan, du gick till bilen :)

2009-06-28 @ 10:21:02
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag tog bort mina testbloggar igår och då måste alla uppladdade bilder ha försvunnit och därför ser din design knasig ut. klantigt av mig



O eftersom att allt är borta så måste jag göra en ny design... Så det kommer att ta lite mer tid än väntat att fixa...



Ber om ursäkt och lovar att fixa så fort som möjligt!



KRAMS



2009-06-28 @ 23:39:56
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även utlottning på en design!!

2009-06-28 @ 23:53:05
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0