Galna jävla grannen också....

Ja denna jävla skitdag. :( För det första är jag helt knäckt efter nattens bravader med gumman.
Har fått låsa in mig två gånger i badrummet och djupandats....
Jag har bara hunnit rensa upp ett rum efter hennes utrivningsrajd å när jag kommer in i nästa rum så har hon rivit ut det rummet. Hennes madrass hänger blöt i badrummet tillsammans med hennes kläder som jag fått byta på henne stup i kvarten. Hon har kastat mat, blomkrukor i golvet...
Jag har inte hunnit duscha eller äta själv. Hade förresten inte ens orkat om jag hade haft tid.
Sist jag duschade var i förrgår när jag försökte mig på att bada badkar för första gången på ett år.
Sist jag badade badkar så hade jag djävulska värkar och Pigan var påväg ut.....
I förrgår skulle jag alltså bada men fick hoppa ut ur badet i panik och in till lillgumman som drömde mardrömmar och skrek i högan sky..... Så efter att jag nattat henne igen, naken droppandes vatten i hela sovrummet så blev det en snabbdusch. Så nu har jag flottigt äckligt hår, stinker och känner mig äcklig.... URK!
Dessutom så var jag ju tvungen att hämta flytvästen åt Elise så jag drog på mig en keps, mjukbrallor och foppatofflor och skulle bara gå över gatan till brandstationen då jag hör något i trappen....Hmmm.... Förstod nästan vad det var men gick ner iallafall. Mycket riktigt.
Våran psykotiska jävla granne har inte tagit sina mediciner igen och flippat ut totalt. 
Han var påväg nerröf källartrappen när han fick syn på mig så han vände sig om och kom mo mig och vrålade med sin 60-cigaretter-om-dagen-röst "Painu helevettiin!!!!!!" Och kom efter mig...
No time för att ta ut barnvagnen ur förrådet utan ut på gården bara.... Jävla galning! Jag är så less!
Ringde 112 ute på gården och polisen kom snabbt på plats...
Dom sökte efter gubbfan men han hade nog låst in sig i sin lägenhet och vägrade öppna dörren.
Detta är tredje gången denna grannnen blir galen pga av  att han inte tar sina piller.... Hojja.
Grannen S gick förbi och såg lite orolig ut... Hhihi! Ingen fara S, tokig granne bara!
En annan granne som jag kallar vid ett ord som börjar på S stod i sitt fönster och hoppades väl att det var Domestic Violence det handade om..  Nädå, en galen granne som "skitsat" bara! IGEN. Hojja.
Gubben är ju liten och gammal så kommer man själv är det ju ingen fara, man hade lätt sparkat omkull gubben men med Elise i famnen så är det mycket obehagligt. :(
Polisen i sin tur kan ju inte göra nått. Men dom sa att jag ska ringa nästa gång det blir nått. Tro mig. Jag ska ringa HELA TIDEN. Jag ska se till att det blir jobbigt för dom. Så dom blir less. Går inte å ha en sån granne när man har barn....

Nä nu ska jag min Zombie försöka få nå käk i ordning......
Längtar till Patrik kommer hem så ja får ta en lååååång dusch.
Jag ringde Patrik och grinade idag och beklagade mig och frågade hur vi någonsin skulle kunna skaffa fler barn? När jag inte orkar med en! Han ringde upp senare och var så gullig å rar... Min älskling. Tack tack.....Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0