Fiskpanering och lekpark

Japps! I eftermiddags gick jag och Elise till lekparken i stan och lekte lite innan vi gick å handlade.. Här är lite pix från parken.

Elise är sur för att hon måste ha mössan på sig! :)


Åka rutschkana själv.... Nästan.




Jepp sen gick vi och handlade. Färsk firre på dompan åsså hem å laga mat.
Panerad rödspätta med potatis och den förbaskade vitsåsen Patrik tjatat om.
När jag började med paneringen kom jag ¨på att det alltid är sån gryll när man panerar. Så jag tog lite före och efter bilder! Hehe! Check it out! ;)
  

Ptjouuf! Vicken röra! :)
Det var fasen inte heller värt det. Smakade inte alls särskillt bra faktiskt. Trist när man hållt på så länge.
Men men, sometimes you make it and sometimes not!

Ikväll är det Grey´s.. ÄNTLIGEN!
Förra veckan när vi skulle se det så insåg jag att jag tjyvkollat just det avsnittet på internet.. För fan! Något sur jag var.
Men nu äntligen ett avsnitt jag inte sett. :)

.................................Var tvungen att kolla så att det verkligen är Greys ikväll! Har inte sett nån reklam på TV så jag blev rädd att det blivit säsongsuppehåll. Men icket. Tack gode Gud! :)


Har försökt tänka efter om det är nått särskillt jag ska ha med på tåget imorrn...
-Plastpåse som går att knyta igen efter en eventuell bajsblöja.
-Våtservetter så man kan rengöra en eventuell bajsrumpa. (Det går ju inte riktigt att trycka in hennes rumpa under kranen på tåget! Haha!)
-Mellis
-Bilderbok och lite leksaker.

Har du nå tips??
Nått jag kan behöva??

Nåjaaaa, nu ska jag nog logga ut för kvällen. Jag fick en konstig smärta i vänster näsborre. Ajjjj!

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

ha en toppentorsdag



kram

2009-06-11 @ 00:30:56
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Ha ha, slarvläste rubriken en aning "Finskparkering", så jag förstod inte riktigt sambandet med inlägget och rubriken. Trötta ögon här, heeeh . . .



Hörrö! Inte har du väl tänkt åka på en tågresa utan karra ?? :-O Så DET måste du ha med dig! Alternativt nötter/frukt.



Hmmm . . . Kanske inte så lätt med en liten flicka, men åker du själv med henne kan det ju vara lite fränt med en korsordstidning OM hon nu somnar . . .



Heja!

2009-06-11 @ 10:28:14
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0